siapakah aku Tuhan??

SIAPAKAH AKU???????

Kegelapan menatap lembut hari-hariku

Kehmpaan menyapa hidupku degan hangat

Kekosongan mengisi setiap lembar dalam hariku

Sipakah aku dalam kepasrahan ini????

Berjalan kulepas dengan tetesan air mata ini

Bebas, tanpa arah, ku meemberontak

Siapakah aku dalam keputus asaan ini???

Aku yang kehilanagn separuh jiwaku

Kucari,, kutemukan,, namun kulepas

Kediamanku membodohiku dalam ketidak percayaan

Demi sesaat, kulepas mereka yang abadi

Siapakh aku dalam keb isuan ini???

Tuhan…..

Saat ku yang tanpa arti

Kembaliku bersujud memohon tetap kusyukuri yang ada

Tapi kuharap kehendakMu adanya kehendakku

Menopangku kembali seperti kejmapaan ini dating

Dan ku kan menjawab

Kali kedua ku bertanya

Sipakah aku??????

1 Response to "siapakah aku Tuhan??"

  1. fariz tazQ says:
    May 27, 2010 at 9:10 PM

    siapakah diri kita? kita hanyalah, dan bukan adalah

    mabruk ^.^

Post a Comment